dinsdag 20 mei 2014

Even laten zien dat ik niet stil zit...en dan weer de Keet in!

Poeh.. t is best druk... 
Maar ik wil jullie wel even laten zien dat ik ook nog tijd vind
 om hier en daar eens achter mijn machientje te kruipen.
Ik had al een tijdje wat tricot in de Keet liggen en daar had ik nog niets van gemaakt, maar dat is nu veranderd. Het is niet heel groot, eigenlijk heel klein.
 Ik kan me niet voor stellen dat mijn kids dat gepast hebben....
Deze tricot naait heerlijk en krult niet heel erg op. 
Het is  mooie zware tricot van Lillestoff en ook nog biologisch.
Gebeurd dat toch, dan even de strijkbout er over en het is weer recht.
Ik vond het zo goed gaan dat ik de stof ook maar gelijk wilde promoten!
En dus  heb ik een leuke aanbieding gemaakt!


tot later!
Misschien Zondag?
Dan ben ik weer te vinden op een Hip & handgemaakt markt.
Deze keer in Nijmegen bij de Kazerne.
Tussen 11 en 17 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.