zondag 16 maart 2014

Even een jurkje genaaid voor mijn gastkindje

Mijn kleinste gastkindje word over twee weken 1 jaar.
En als cadeautje krijgt ze een jurkje. 
Haar moeder zocht de stoffen uit en ik het patroontje. 
Ik moet zeggen dat ik de schouderbandjes erg breed vind maar morgen gaan we passen, 
want dan komt ze weer.
De knoopjes zitten nog niet vast.
 Ik ben van plan om er drukknoopjes aan te maken en de knoop gewoon als sierknoop te houden. 
Maar dan wil ik zeker weten dat hij goed op maat is.

Het patroon komt hier vandaan smashedpeasandcarrots
 En dit is mijn resultaat ...



Misschien maak ik er ook nog een klein broekje onder (voor de zomer) maar voor  nu kan er het beste een legging onder denk ik.

De stoffen die ik gebruikt heb zijn : Osami bleu nuit en Rigato orange fluo





5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.